Házirend

Natura Hill Vendégház

HÁZIREND

Kedves Vendégeink!

Szeretettel üdvözöljük a Natura Hill Vendégházban!! Házirendünk célja, hogy minden vendégünk a legnagyobb nyugalomban tölthesse el pihenését, ezért kérjük alábbiak betartását!

  1. Szobája az érkezés napján 15 órától az elutazás napján 10 óráig áll rendelkezésére. Amennyiben úgy tervezi, hogy a Natura Hill Vendégházat 10 óra után kívánja elhagyni, vagy tartózkodását szeretné meghosszabbítani, szándékát kérjük, lehetőség szerint előre, de legkésőbb érkezéskor jelezze kollégánknak. A lefoglalt szobákat 20 óráig tartjuk fent, amennyiben ennél későbbre tervezi érkezését, kérjük, szíveskedjen előre tájékoztatni bennünket. Late check out: szabad kapacitás függvényében minden megkezdett óra 8 500 Ft /óra/ szoba Korai bejelentkezést és késői kijelentkezést szabad kapacitás függvényében, előzetes egyeztetés alapján tudunk biztosítani.
  2. Szeretnénk, ha vendégeink az adminisztráció nyűgéből minél kevesebbet érzékelnének, ezért javasoljuk, hogy már bejelentkezéskor egyeztesse a házigazdával, hogy számláját miként kívánja rendezni, ezáltal is segítve, gördülékenyebbé téve a kijelentkezést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy egy szobához egy szobakulcsot tudunk kiadni, melynek esetleges elvesztése esetén pótdíjat kell felszámolnunk.
  3. Azért hívtuk életre a Natura Hill Vendégházat, hogy tökéletes pihenést, kikapcsolódást nyújthassunk vendégeinknek. Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. 21 óra után kérjük, fokozottan figyeljenek erre.
  4. A Natura Hill Vendégházhoz őrzés nélküli szabadtéri parkoló tartozik. A gépjárműért, illetve a benne elhelyezett tárgyakért a Vendégház nem tud felelősséget vállalni. Amennyiben szeretné értéktárgyait biztonságban tudni, kérjük, használja a szoba széfjét, amely térítésmentesen áll rendelkezésére – ennek használatával kapcsolatban forduljon bizalommal kollégáinkhoz. A szobákban hagyott értéktárgyakért a Vendégház nem vállal felelősséget.
  5. A szobaár magában foglalja a Natura Hill Vendégház Spa és szauna szolgáltatásainak használatát. A részleg zavartalan és biztonságos használata érdekében kérjük, tartsa be az alábbi szabályokat: Spa használat: nyitvatartási idő: 09:00 – 21:00 óra közötti időszakban – kizárólag foglalással rendelkező Vendégeink részére. Foglalását a Recepción teheti meg.

    A Spa-t 14 év alatti gyermek csak szülői felügyelettel használhatja. A medencét alkohol, drog hatása alatt használni szigorúan TILOS! A vizes területeken elektronikai eszközök használata TILOS! A jakuzziban és körülötte étkezni tilos, italokat pedig kizárólag műanyag poharakból engedélyezett fogyasztani. A poharakért kérjük, forduljon kollégáinkhoz! A jakuzzi környezete vizes, csúszós, mely fokozott figyelmet igényel. A jakuzzi használatakor kérjük, legyenek tekintettel a többi vendég nyugodt pihenésére.

    Szauna használat: A szaunát mindenki csak saját felelősségre használhatja! A 14 éven aluli gyermekek számára a szauna használata nem ajánlott! A 18 év alatti gyermekek szülő, illetve felnőtt kísérete és állandó felügyelete mellett és felelősségére vehetik igénybe a szaunát. A szaunában az egészséges embereknek ajánlott leghosszabb egybefüggő tartózkodási idő 8-15 perc. Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szaunákban a padlózat erősen nedves lehet, ezért fokozottan figyeljenek a csúszásveszély miatt! A szaunákba törékeny tárgyat (üveget, poharat, stb.), vagy bármely más balesetet, sérülést előidézhető dolgot bevinni szigorúan tilos!
     
  6. A Natura Hill Vendégházban a megrendelt szolgáltatás függvényében naponta kétszer biztosítunk étkezést, ezek időpontjai az alábbiak: Reggeli: 8:00 és 10:00 között Vacsora: 19 órától. A félpanziós ellátás a reggelit és a négy fogásos vacsorát foglalja magában. Ebéd: előre foglalással történik; 12:00 és 14:00 órakor kezdődik a 3 fogásos gourmet bisztró ebéd szerviz. Asztalfoglalás ügyében kérjük forduljon kollégáinkhoz. Saját étel és ital behozatala nem megengedett.
  7. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos törvények értelmében a 18. életévüket be nem töltött vendégek nem fogyaszthatnak szeszes italt a Vendégházunk területén.
  8. Szeretnénk nyomatékosan felhívni a figyelmét, hogy mindannyiunk biztonsága érdekében a szobákban főzés, vasalás, dohányzás, füstölő- és gyertyagyújtás, a nappali területén található kandalló használata, valamint minden további tűz- és balesetveszélyes tevékenység szigorúan tilos! A Natura Hill nemdohányzó Vendégház, így dohányozni csak az arra kijelölt helyeken – a szabadtéri teraszokon – lehet. Aki a házirend eme pontját nem tartja tiszteletben, az 50 000 Ft megtérítésére kötelezhető a vendégház felé. Az okozott kár súlyosságának függvényében ez az összeg változhat.
  9. Kérjük, a Vendégház épületében elhelyezett kézi tűzjelző berendezéseket szigorúan csak indokolt esetben használja. Szeretnénk tájékoztatni, hogy az indokolatlan használatból eredő, a szállás területén okozott károkért annak okozója, vagy törvényes képviselője anyagi felelősséggel tartozik.
  10. Kérjük, amennyiben bármilyen műszaki, technikai problémát észlel, haladéktalanul jelezze kollégáinknak személyesen vagy telefonon, hogy az elhárításáról minél hamarabb intézkedhessünk.
  11. A Vendégház egész területén, a közösségi területeken térítésmentesen vehető igénybe a vezeték nélküli internet csatlakozási szolgáltatásunk (WiFi). A jelszóval kapcsolatban érdeklődjön kollégáinknál.
  12. Vendégeink zavartalan pihenése érdekében a Vendégházba egyszerre 2 állat hozható be.
  13. A normál szobaár a következő szolgáltatásokat tartalmazza:
  • Szállás reggeli vagy félpanziós ellátással
  • Natura Spa vagy Natura Les Spa korlátlan használata – foglalás alapján
  • Szabadtéri parkoló használata
  • Wifi internet csatlakozási lehetőség.

Térítés ellenében az alábbi szolgáltatások vehetők igénybe:

  • Masszázs
  • Polaris túra
  • Különterem használata
  • Programszervezés nagyobb társaságok, cégek számára
  • Éttermi vendéglátás

Natura Hill Vendégház étterem nyitvatartási ideje:

Mindennap 8:00 és 22:00 óra között

Natura Hill Spa nyitvatartási ideje:

Mindennap 9:00 és 21:00 óra között

Nagyon szívesen vesszük visszajelzését szolgáltatásainkkal, kollégáinkkal kapcsolatosan, hiszen vendégeinktől tudunk a legtöbbet tanulni, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat az Önök igényei szerint tovább tökéletesíthessük és bővíthessük. Észrevételeit kérjük, a Vendég elégedettségi kérdőívben jelezze. Előre is köszönjük segítségét!

Amennyiben a Házirendben leírtak nem valósulnak meg, kénytelenek vagyunk a tartózkodás teljes ellenértékének megfizetése mellett a foglalást visszamondani vagy Önt a szálláshely korábbi elhagyására felszólítani.

A Házirend által nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó jogszabályai az irányadók. Vitás kérdésekben a felek a Városi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. Kérjük, esetleges panaszát, észrevételét itt tartózkodása alatt jelezze, ugyanis csak ebben az esetben tudjuk figyelembe venni, illetve ha szükséges, kompenzálni. Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a fentieken túl kérdése merül fel, kérjük, forduljon bizalommal munkatársainkhoz, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!

Natura Hill csapata

ÁLTALÁNOS SZÁLLÁSHELY SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1.) Az Általános Szálláshely Szerződéses Feltételek / továbbiakban ÁSZF /azt foglalja össze, amely alapján a Natura Hill Vendégházat (2627 Zebegény Hrsz 0157/84) üzemeltető Kis Bt (2627 Zebegény Hrsz 0157/84 ) továbbiakban Szolgáltató) elszállásolási szerződést köt a Vendégeivel.

2.) A Szolgáltató (továbbiakban Natura Hill Vendégház) által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek). A Szolgáltató Vendégház kizárólag a Vendéggel áll kapcsolatban, más személytől kéréseket, utasításokat, szerződés módosítás iránti igényt, lemondást nem fogad el. 3.) A Vendég szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld a Vendégnek. Ha az ajánlatban szereplő határidőig nem érkezik konkrét megrendelés a Vendégtől, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik. A megállapodás kizárólag a Vendég írásban adott foglalásának a Szolgáltató általi írásban visszaküldött visszaigazolásával jön létre és így ez írásban megkötött szerződésnek minősül. A szóban leadott foglalás, megállapodás vagy megállapodás módosítás vagy ezek Szolgáltató által szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek. A Szolgáltató Natura Hill Vendégház előleg kifizetését kéri a Vendégtől a szerződés létrejöttéhez. Az előleg a foglalás és megrendelt szolgáltatások teljes összegének 50%-a. Az előleg összegét a foglalás  napjától számított 1 napon belül (amely azonban nem lehet későbbi, mint az érkezést megelőző 14. nap) kell átutalni a Natura Hill Vendégházat üzemeltető Kis Bt Centrál Takarékszövetkezét-nél vezetett 66000114-11094951-00000000 számú bankszámlájára. Az átutalás közleményében a foglalás számára kell hivatkozni. Az előleg átutalása megrendelésnek minősül. Az előleg SZÉP kártyával is fizethető, ez esetben az előleg teljesítését igazolni kell az átutalás másolat vagy értesítő elküldésével a Szolgáltatónak. A szállás előleg weboldalunkon történő foglalás esetén kártyával is fizethető.

A szálloda honlapján történő online foglalás esetén a foglalás értékének kiegyenlítése az alábbiakban megjelölt módokon lehetséges:

Online bankkártyás fizetés: OTP SimplePay

Elfogadott bankkártyák: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club, American Express

Online fizetés SZÉP kártyával: OTP Szép Kártya, MKB Szép Kártya, K&H SZÉP Kártya

A szállás szolgáltatási szerződés meghatározott időtartamra jön létre. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. Ha a Vendég a meghatározott időtartam meghosszabbítását kezdeményezi, a szerződés módosításához a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését. A szerződés módosításához vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges. A szállás szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendég a személyazonosságát igazolja a szoba elfoglalása előtt. A Panzióban bejelentés nélkül senki sem lakhat.

4.) Csoportos foglalás

Csoportos foglalás esetében a Szolgáltató Vendégház kizárólag azzal a személlyel áll jogviszonyban, aki a foglalást leadta. Amennyiben a csoport külön kéréseket vagy egyedi, illetve az egész csoportra vonatkozó igényeket terjeszt elő, azt kizárólag írásban teheti meg és csak a foglaló személy adhatja le. Részleges vagy teljes lemondási nyilatkozatot csak a foglaló személy teheti meg, a csoportba tartozó személyek ilyen nyilatkozat megtételére nem jogosultak. Amennyiben a csoport bármely tagja tenne nyilatkozatot a Szolgáltatónak, úgy az a nyilatkozat érvénytelen. A Szolgáltató vendégház az esetleges kötbér igényét a foglaló személlyel szemben érvényesíti. Csoportos foglalás esetében az előleget egy összegben kell teljesíteni. A Szolgáltató az előleg kifizetéséről a csoportos előleg számát a foglaló személy nevére állítja ki. Egy-egy szoba jogszerű lemondása vagy módosítása esetében a kifizetett előleg összegét felosztja a Vendégház a megmaradó szobák és szolgáltatásokra. A végszámla kiállításakor a számla a foglaló személy nevére (vagy a foglaló által megadott cégnévre) fog szólni. Csoportos előleg és végszámla SZÉP kártyával nem fizethető. A számlát előre átutalással, bankkártyával vagy készpénzben kell rendezni. Amennyiben a csoport valamelyik tagja az előleg vagy a végszámlát az által megadott cég nevére kívánja kiállíttatni vagy SZÉP kártyával kíván fizetni, akkor az előleg befizetése előtt kell jelezni a foglaló személynek, mert ebben az esetben a Szolgáltató Vendégház a személy szobáját törli a csoportból és egyéni foglalásként tartja nyilván a továbbiakban az erre vonatkozó szabályok szerint. A foglaló személynek ilyen esetben külön kell jelezni a vendég nevét, lakcímét, e-mail címét és telefonszámát. A vendég szobájának az előlegét a vendégnek a csoporttól függetlenül kell fizetnie. Ha az előleg fizetése utalással történik, az utalás közlemény rovatában a foglalási számra kell hivatkozni. A csoporttól különvált szobára terhelt helyszíni fogyasztást a vendég külön fizeti pénztárblokk vagy számla ellenében. A csoport szállásköltségéről, az igénybe vett szolgáltatásokról és a helyszíni fogyasztásról a Szolgáltató egyetlen végszámlát állít ki. A végszámla kizárólag annak a személynek vagy cégnek a nevére szólhat, akinek az előleg számla kiállításra került.

5.) Az elszállásolás kezdete és vége (check- in és check-out)

A Vendégnek joga van a lefoglalt szobát délután 15.00 órától 20.00 óráig terjedő időintervallumban elfoglalni. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 20 órájáig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől kivéve, ha a későbbi időpontra történő érkezést a Vendég előre jelezte. Amennyiben a Vendég előleget fizetett a szoba legkésőbb az érkezést követő napon reggel 9.00 óráig foglalva marad. A Vendégnek a szobát az elutazás napján reggel 8.30- 10.00 óra között el kell hagynia. A COVID-19 járvány idején a takarítási és fertőtlenítési protokoll időigénye miatt késői távozásra nincs mód. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása kell. Amennyiben a Vendég a szobáját a távozás napjaként meghatározott napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.

6.) Árak

A Szolgáltató Vendégház mindenkori árai az online foglalási rendszerben (https://naturahill.hu/foglalas/) találhatók. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja. Amennyiben a Vendég a szállást lefoglalta és azt a Szolgáltató Vendégház írásban visszaigazolta, úgy ezen az áron a Szolgáltató már nem változtathat. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmát (az ÁFA ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét). A közzétett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amit a helyszínen kell megfizetni. A Szolgáltató a hatályos adótörvények módosulása miatt keletkező többlet terhét előzetes értesítés mellett áthárítja a Vendégre.

7.) Lemondási feltételek

A megrendelt szállás- és egyéb szolgáltatások lemondását a Vendég köteles haladéktalanul írásban közölni a Szolgáltatóval. A megrendelt szolgáltatást kötbérmentesen az érkezés előtti 14. napon mondhatja le a Vendég. Ezt követően az alábbi szabályokat kell alkalmazni: A Vendég kötbért köteles fizetni az érkezés előtti 14. napon vagy azon belüli lemondás esetében. A Szolgáltató a megrendelt, de lemondott szolgáltatások 50 %-át tarthatja vissza kötbér jogcímén. A kötbér elszámolása és kifizetése a számla kiállítását követően történik. A kötbér alapja a visszaigazolásban meghatározott ár. Az érkezés napján vagy az itt tartózkodás alatt történő lemondás, vagy módosítás esetén a megrendelt szolgáltatások 100%-a fizetendő – ez vonatkozik a szobaárra, a megrendelt masszázs vagy éttermi szolgáltatásokra egyaránt.
A megadott bankkártya, vagy SZÉP kártya adatok az előlegre vonatkozó tranzakción túlmenően a lemondásért járó bánatpénzre vonatkozó tranzakcióra is felhasználhatóak.

Ajándékutalványt felhasználó vendégeink esetében az utalvány számít előlegnek, tehát ugyanezek a lemondási feltételek vonatkoznak rá.

8.) Fizetés módja

A megrendelt szolgáltatás előlegen felüli ellenértéke a helyszínen készpénzben, SZÉP kártyával (elfogadóhely: Natura Hill) vagy bankkártyával fizethető.

A szálloda honlapján történő online foglalás esetén a foglalás értékének kiegyenlítése az alábbiakban megjelölt módokon lehetséges:

Online bankkártyás fizetés: OTP SimplePay

Elfogadott bankkártyák: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club, American Express

Online fizetés SZÉP kártyával: OTP Szép Kártya, MKB Szép Kártya, K&H SZÉP Kártya

9.) A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló szerződést azonnali hatállyal felmondani és a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha – a Vendég nem rendeltetés szerűén használja a rendelkezésére bocsátott szobát továbbá a Natura Hill bármely létesítményét, illetve abban kárt okoz – a Vendég a szobát a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá – a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével annak alkalmazottaival kifogásolható, durván viselkedik, alkohol, vagy drog befolyása alatt áll, fenyegető, sértő vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít – a Vendég fertőző betegségben szenved – a Vendég nem teljesíti az előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig. Amennyiben a felek közötti szerződés „vis major” okból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

10.) A Vendég jogai és kötelezettségei

A Vendég a szerződés megkötésével jogosultságot szerez a bérelt szálláshely, valamint a szálláshely szokásos rendelkezésre bocsátott létesítményeinek használatára továbbá, kiszolgálásra a nyitvatartási időben. A Vendég köteles a szerződésben megállapodott díjat megfizetni a visszaigazolásban rögzített határidőig. A Vendég kizárólag olyan elektromos készüléket hozhat magával és helyezhet üzembe, amely az utazási szükségletekhez tartozik. A Vendég a szemetet kizárólag a Natura Hill területén és a szobákban elhelyezett szemetesben köteles elhelyezni. A szobákból és az épületből bútorokat kivinni és áthelyezni nem lehet. A Vendégház egész területén az eszközöket, berendezési tárgyakat kizárólag saját felelősségére használhatja a Vendég. A Vendégház nemdohányzó létesítmény. Dohányozni kizárólag az erre kijelölt helyen lehet. Amennyiben a Vendég az erre vonatkozó szabályokat nem tartja be, úgy életbe lépnek 9.) pontban rögzített szabályok. Ha a Vendég a szobájában dohányzik, a Szolgáltató jogosult 50.000.-Ft extra takarítási díjat felszámítani.

11.) Háziállatok behozatala

A Natura Hill Vendégház kutyával érkező Vendéget is fogad. Egy időben a Vendégházban összesen 2 kutya tartózkodhat, ezért a Vendégnek előre be kell jelentenie, hogy kutyával érkezik és egyeztetnie kell a Szolgáltatóval. Egy szobában legfeljebb egy kutya tartózkodhat. A kutya viselkedésért a teljeskörű felelősséget a kutyagazda Vendég viseli. A háziállat után a szolgáltatási díjszabásban szereplő napidíjat kell fizetnie a Vendégnek. Amennyiben a kutya más Vendégek nyugalmát zavarja, úgy a Vendégház a Vendéget kutyájával együtt távozásra szólítja fel. A Vendég ilyen esetben köteles a teljes szállásdíjat megfizetni.

12.) A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az általa igénybe vett, szerződésében megrendelt, de igénybe nem vett szolgáltatások díját nem fizeti ki, a Szolgáltatót követelésének biztosítására zálogjog illeti meg a Vendég személyes tulajdonú tárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával hozott. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgy elszállítását. A korlátozás kizárólag a zálogtárgyakra vonatkozik, a személyek szabadon távozhatnak a Vendégházból.

13.) A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni. A Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, kialakítja az eljárási szabályokat, amelyek a hatályos jogszabályok betartásához szükséges. A személyes adatokat a Szolgáltató kizárólag a szerződéskötési, számlázási célokra használja fel.

14.) A szállásszolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fentiekben leírt feltételeket és szabályokat és egyetért az azokban foglaltakkal.

15.) A Szolgáltató tájékoztatja a Vendéget, hogy jelen általános feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv és a Vendég, valamint a Szolgáltató között létrejött szerződésben foglaltak az irányadóak.

Kelt: 2021. július 8.

Hodik Tibor / Kis Bt / ügyvezető igazgató